هر آنچه برای برند خود دارید را آپلود کنید
شما برای ایجاد کسب و کارتان سخت تلاش نمودهاید، حال ابزار طراحی آنلاین پیکیتو قصد دارد تا به شما کمک نماید تا داستان برند خود را به دنیا منتقل کنید. تصاویر و لوگوهای خود را آپلود کنید سپس به راحتی آنها را در هر قالب بنری بکشید و رها کنید. می توانید با پیدا کردن رنگ های برند خود در ویرایشگر و استفاده از آنها در هر یک از طرح های خود، بنر خود را بیشتر سفارشی کنید.
بازاریابی دیجیتال آسان و مقرون به صرفه است
بنرهای آنلاین اولین چیزی است که مخاطبان شما هنگام کلیک کردن بر روی لوگوی شما می بینند، بنابراین مهم است که اولین تاثیر ماندگاری داشته باشید. با هزاران طرح از پیش طراحی شده و همچنین در ابعاد از پیش تعیین شده، تصاویر بدون حق امتیاز، و عملکردهای آسانی چون کشیدن و رها کردن، طراحی یک بنر خلاقانه سفارشی؛ آسان و کاملا مقرون به صرفه است. هنگامی که طرح خود را ایجاد نمودید و نظر شما را جلب نمود، به راحتی آن را با چند کلیک ساده برای سایر پلتفرم های دیگر تغییر دهید.
چه چیزی یک بنر وب خوب را می سازد؟
یک تیتر و زیرمتن، یک تصویر یا طرح رنگی چشمگیر، لوگوی شخصی یا تجاری شما، یک فراخوان برای اقدام و همچنین مطمئن شوید که تصاویر، رنگها و نوشتههای شما روی برند هستند تا تأثیر ماندگاری بیشتری داشته باشید.
اندازه یک بنر وب چقدر است؟
هر پلتفرم اندازه های توصیه شده خود را برای بنرهای وب دارد. به عنوان مثال یک بنر توییتر معمولاً 1500 x 500 پیکسل است، در حالی که یک بنر Tumblr 3000 x 1055 پیکسل است. با ابزارهای مناسب، می توانید اندازه بنر را متناسب با هر پلتفرمی تغییر دهید.
بهترین فرمت فایل برای بنرهای وب چیست؟
هر پلتفرم اندازه های توصیه شده خود را برای بنرهای وب دارد. به عنوان مثال یک بنر توییتر معمولاً انتخاب فرمت فایل مناسب برای یک بنر وب به طراحی آن بستگی دارد. اگر بنر شما حاوی تصاویر بدون عکس است، از PNG استفاده کنید. اگر بنر شما شامل عکس است، یک فایل JPG بهترین کارایی را دارد. برای بنرهای متحرک معمولاً یک GIF کار را انجام می دهد.